dan före doppare dan!

ujujuj, fullt ståhej sen tidigt i morse.

- ut en långpromenad i skogen med viggo
- damma övervåningen
- slå in paket
- damma nedervåningen
- städa mitt rum
- ut och sälja lotter
- ... och nu ska jag snart damma och dammsuga mitt rum med, sen ska jag iväg till gymmet.

hm.. lite tråkigt dock att min otroliga julkänsla har svalnat lite :/  kanske borde se en julfilm snart?
men jag längtar ju såklart ändå som en liten 5åring efter i morgon :)
... och till den 25e, och till den 31e, och till den 14 feb, och till den 13 mars.. (a) hihi.

just ja! 
är det någon som kan berätta för mig hur man gör visningsbilden större?  har kunnat det förr, och orkar inte kolla upp det på massor sidor igen. så om det är någon som vet, tell me! :)

julpuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0