here we go again!

då är jag igång igen.
jag har varit trött på bilddagboken ett tag, (även fast det är den coolaste sidan ever!! näst efter lunarstorm och snuttis)  så jag tänkte att jag skulle börja skriva blogg igen, maybe some of you remember volcoom.blogg.blablablaaa. som ni märker är mitt blogg domän/namn snäppet coolare än på min förra blogg, hrmf.. nae, allvarligt är det sjukt svårt att komma på bra användarnamn när typ "elinmossberg" eller liknande är upptagna, så nu fick det bli en bra linkin park låt - bleed it out. :)

designen kommer jag nog också klura lite på, får se om jag kommer ihåg hur man gör :) men den här gången tänker jag nog lägga mer energi på att skriva i bloggen, än att göra den snygg.

så där vet ni lite, hoppas jag kommer få några som läser den iaf. pusselipuss :)

Kommentarer
Postat av: alisa

wohoo! :D

2008-12-18 @ 13:22:45
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0