julgodis!

slapp dag idag i skolan igen, den här veckan har varit underbar! :)
slutade två, en kille med slimmade vita byxor gick förbi mig nere vid torget
- tja snygging, hur är det?
- fortsätt bara gå..


haha!
här hemma gjorde jag och tilda färdigt julgodiset, andra rundan i jul.
det vi gjorde i början av december är på något mystiskt sätt borta! :o
tilda brände sig och slängde en chokladig mozartkula på min vita cardigan :(
så småningom kommer d aka å, kanske blir twilight på bio :)

men bäst av allt! (typ..) i morgon är det sista dagen, sen två/tre (?) underbara veckor :)
efter skolan tänke vi åka till stan och köpa de sista julklapparna.
den var det väl meningen att jag skulle på skolfest eller liknande, men det ser mörkt ut just nu. :/
så ja, hör av er om ni vet någon stans man kan hänga en stund innan. puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0