my only wish this year

gårdagens blogginlägg var kanske inte så givande, så skriver lite mer nu ;)

fredag (skolfest)
det var i alla fall skolfest i fredags. mycket fram och tillbaka om fall vi skulle gå, eftersom vi inte hade någon stans att hänga innan, men vid kanske 18-19 blev det i alla fall bestämt att vi skulle till chrille och vara där, tack! :)

efter ett tag började vi gå neråt. träffade en o puss ig d.
gick till "centrum" (låter så töntigt att kalla ett litet torg i lilla finspång för centrum)
jag gick dock inte in på skolfesten, utan gick med d till ekmanska och var där ett tag.
..och resten är en historia för sig.

lördag
vaknade
skrev gårdagens blogginlägg
tittade på film (julfilm såklaaart)
tvättade bältet
åkte till d och såg på that 70s show, dude where's my car, groudge 2  och bäst av allt HJÄLP! hihi
åkte hem och tittade på antm s11. usch säger jag bara, fel brud vann.

idag
vaknade sent
tittade på lite filmer när vi var små (har fixat filmerna på dvdskiva)
tvättade bältet, igen!

och vad som händer mer idag är en stor fråga, men det blir säkert att hjälpa till lite här hemma med massa julgrejs.

sen måste jag påminna alla: Grinchen kl 17.00 på kanal 5 missa den INTE!
en film man måste se varje jul, även fast man har sett den 100 ggr. :) haha!
jag = julgeek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0