The one with all the shopping

Somsagt, efter 2.5 timmars sömn (högst)  åkte jag till Aktiv.
Efter ett ansträngande pass där så kom Emilia och hennes mamma
och hämtade upp mig direkt, så for det av till storstan, höhö.

Där inne hittade jag sakerna på bilden



Alltså:
En vit cardigan från Pepper
Zinktabletter från Life (har läst att det är bra för hyn, hoppas även att de kan bleka mina ärr)
Svarta örhängen från Newyorker
Osis+ upload style från Hårvårdsbaren
Svarta strumbyxor från Lindex (eftersom mina andra visst gick sönder under skolfestskvällen...)

Emilia köpte en orange tröj-tunika-klänning på Vero Moda, mucho nice!
Även örhängen och ett armband :)

That's it for now folks, later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0