The one with the dream

Haha, gud vad jag skriver blogginlägg hela tiden. ;)
Men vadå, den är ju till för att jag ska skriva mina tankar,
och jag har rätt mycket tankar såå :)

Iaf, inatt drömde jag ännu en gång att jag spelade handboll.
Jag vaknade ännu en gång i panik.
Usch.. Ju närmare jag kommer, desto sämre mår jag känns det som.
Jag kan inte fatta att inom några månader så kommer jag
faktiskt kunna idrotta som vanligt, som jag hade gjort i ca 9-10 år innan skadan.
AAAAH, jag blir galen.

Det finns så många  "tänk om.."
Tänk om jag har tappat allt..
Tänk om jag får börja om från början..
Tänk om jag inte platsar..
Tänk om jag skadar mig igen..
Tänk om jag aldrig blir 100% återställd..
Tänk om folk blir besvikna på mig..
Tänk om jag inte tycker att det är kul längre, efter allt slit och all smärta..

Kommentarer
Postat av: sanne

visst är den! :)



haha, ja. och om du tar innan mig får du berätta allt :D haha

2008-12-29 @ 23:28:53
URL: http://myonce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0