The one with the drunk boy

Skulle egentligen med mamma och syster till stan, men råkade visst vara för trött (a)
Det kan bero på att jag kollade på Wall-E och Scrubs hela natten :) Hihi.
Det blev istället att sova till klockan 14. Vaknade då i ett tomt hus, eller..
Jag trodde fram till för ca 30 min sen att brorsan var hemma, men icke.

Nu har jag suttit här i några timmar och gjort absolut ingenting.
Hoppas på lite D-häng ikväll, om han börjar må bättre snart. HAHA!
Nej, det är synd om honom, på riktigt.
Men fram tills dess då? Om det ens blir något "dess". Hm.. Det är frågan alltså.

Annars så vill jag verkligen verkligen verkligen ha en ny mobil.. och nya skor, och.. Ja, allt! :)

:)

Kommentarer
Postat av: Du vet nog vem

SCRUBSSCRUBSSCRUBS!!

2008-12-29 @ 17:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0