The one with the HAPPY NEW YEAR!

Stackars mig igår alltså! Jag var jätteduktig och gick och la mig vid 22-23,
men sen klockan 02-03 eller något så vankar jag och var hur pigg som helst!
Gick ner och poppade popcorn och satte mig sen och tittade på Friends.
Somnade sen vid 04-05.  Inte ett dugg kul..

I morse blev jag väckt av att Emilia ringde kl 11.30.
Vid klockan ett stod jag, Emelie och Emilia på Viberga,
redo att shoppa loss för ikväll! Fräscha var vi allihopa, mums!
Sen drog jag och pappa till apoteket och köpte mitt paket till
paketleken som vi ska köra ikväll. Hmmm, vad kan det vara? :D
Tjejer, ni kommer slås om mitt paket i kväll, jag lovar er. ;D Nejdå..

Nu ska jag snart ta en dusch, sen kommer Fillefis hit och fixar iordning sig med mig :)

Hoppas på en bra kväll ikväll!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0