The one with the pokerface

somsagt, var ju hos mormor igår.
på kvällen drog jag till emulut och spelade
lite poker där med henne, josefin, max, kertiom,
martin, emil och rasmus. mycket nice, förutom att jag inte vann  :C
sen var jag tvungen att dra hem ganska tidigt,
alla bor ju liksom inte i storstan, endel måste ha skjuts. :/
sen blev det friends,friends & friends :)


nu ska jag snart ta mig en dusch, sen bär det av till rejmyre för monopolspel!
jag tycker synd om mina motspelare, de kommer förlora så hårt =)


just ja!  jesper, this is tragus:



fast jag vill ha en liten,liten "diamant" istället för en ring (;



Kommentarer
Postat av: sanne

jag vill också ta hål där.. har alltid velat det. tror jag ska göra det snart fan! snyggt äre ju alltså :D

2008-12-29 @ 00:07:22
URL: http://myonce.blogg.se/
Postat av: Jesper

nu vet jag:D

2008-12-29 @ 17:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0