The one with the very very late night

Klockan är nu 06.40 och jag kom typ precis hem från D.
Det blev visst lite sent. Tur att han är så snäll och skjutsar hem mig,
även fast det tar typ en timma fram och tillbaka. :/ Blä för det.

Jaja, ni kan ju gissa vad jag pysslar med just nu? :)
Yes, ni har rätt : F.R.I.E.N.D.S
Frågan är om jag ens orkar gå och lägga mig?
Jag är ju knappt trött, och det är ju faktiskt bara 3 avsnitt kvar på säsong 3.

Aja, jag uppdaterar senare och berättar hur det blev :)

förresten, angående din kommentar om navelpiercing emelie :)   :
jag har inte planer att ta hål i naveln längre,
både för att jag känner att jag säkert kommer tröttna,
och sen har jag ju väldigt svårt att läka också :/ blä..
hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0