The one with all the food

Kom precis hem från en iskall promenad med viggen Viggo, värm mig?
Innan det var vi hemma hos mormor och Roger med tjocka släkten på mammas sida.
Att vara hos mormor innebär alltid röklukt och massssssor av god mat!
Denna gång blev det även julklappar också! :) Som vanligt var dock hälften av dem
inget att ha, men jag ska inte klaga!

Vad som händer nu vet jag inte riktigt. Skulle umgås med Ida, men frågan är om hon kan ta sig till Lorret eller ej.
Annars blir det säkert att spana kläder hela natten, finns så mycket jag vill beställa :)

Just ja, någon Lina skrev en kommentar och undrade om jag har piercing.
Svar:
Nej, inte mer än där uppe i brosket på örat, men tror inte att det räknas.
Men jag vill ha i naveln, tror jag.. Det är så himla vanligt, speciellt bland fjortistjejer
(säger inte att alla som har navelpiercing är fjortisar, såklart)
Annars skulle jag vilja ha i tragus, men får se lite.. Jag har ju tyvärr så jävla dålig läkhud.. :/

PUSS!

Kommentarer
Postat av: d

Det är fler än du som fryser (:

2008-12-26 @ 19:34:38
Postat av: Jesper

vad är tragus?

2008-12-27 @ 11:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0