bus

ja, du är allt lite busig sweetheart, eller vi är.
efter ett intensivt hårproduktskrig (vax, spray & mousse)
somnade jag och daniel ganska hårt till den starka lukten av PROFFS hårmousse.
sen vakade jag först, som vanligt, och gick ner & la mig i soffan och kollade på tv
medan jag väntade på att han skulle vakna.
efter några timmar tröttnade jag och gick upp och väckte honom.
bitmärket på hans arm hade visst svullnat lite, fniss.
men hörreni, tell me what to do?!
jag menar, han kittlas, han är starkare än mig & jag får panik.
jag kan ju inte göra annat än att rivas och bitas,right?

egentligen skulle jag dragit till aktiv förut,
men jag kände att det inte var en så bra idé just då,
eftersom  jag var trött och på dåligt humör,
så bestämde att jag skulle skippa gymmet och springa ikväll istället.

ja, och nu sitter jag här och kollat på tv. ska nog upp och städa mitt rum sen, blääää.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0