givande helg

ja, det känns som att det här har varit en skapligt givande helg :)
i lördags fick jag god påskmat och allt var bara allmänt trevligt här hemma.
på kvällen åkte jag till josefin och hängde där med henne, emilie & emilia.
massa trevligt, och vi fyra är bara allmänt sjuka säger jag bara, haha!
på natten gick jag hem med daniel som hade varit på dubbeldansen, och sov där :)

i morse vaknade jag och daniel ganska tidigt. gick till grillen/parken med sammy och sid.
sen gick vi upp till bergska där det var en massa folk som spelade fotboll.
eftersom jag själv inte kan/vill spela var det inte särskillt underhållande för mig,
så jag drog hem. väl hemma hörde självaste mr beckham himself (wannabe beckham) av sigm
så han kom och hämtade mig så tog vi en raggarrunda runt firret. riktigt trevligt! :)

och nu kom jag precis hem från larssons, vi har varit där och käkat gott & kört lite kubb.
nu ska jag iväg och möta daniel, KALLT!

puss på er :)



Kommentarer
Postat av: marielle

jo men den är ju också söt :) hehe okej, det låter bra det! jag har också haft ett bra lov :) men nu har jag också ångest över att skolan börjar igen.. usch, jag har massor med plugg!

2009-04-12 @ 21:34:49
URL: http://mariellepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0