god morgon på dig med...

både jag och daniel måste drömt något riktigt läskigt i natt,
för vi vaknade båda med ett ryck av att det var helt genomsurt i sängen.
hmmmmmm! haha, puss på dig!
sen eftersom det är första april tänkte jag skoja lite med åke
och ta "liiiite lite" tvål på hans tandborste,
men tyvärr avslöjade någon mitt skämt  :( haha ;D

kl 9 cyklade jag till skolan. YEY, älskade väder! :)
det var som tur var inte lika hemskt som sist
(att cykla från lotorp tar vanligtvis ca 20-25 min,
då tog det 40-45 min, frusna växlar........)
skolan var väl helt OK, i guess.

nu ska jag snart iväg och se på fotboll hos d, kul.........
:)

Kommentarer
Postat av: Jesper

åt du majs imorse? Vi är rädda, en hel burk majs var borta och den kan vara lite varsomhelst;)

2009-04-01 @ 23:06:43
Postat av: elin m

ja, vem vet vart all majs är. kanske i min mage? kanske inte.... ;)

2009-04-02 @ 12:46:16
URL: http://bleeditout.blogg.se/
Postat av: Elin

Hahaha! :D Ni kan anställa mig som väckarklocka om ni vill ;)

Förlåt för att jag avslöjade skämtet, var inte med meningen!

2009-04-02 @ 21:46:34
URL: http://elinbackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0