godisägg-ägg-ägg-ägg-ägg-ägg!

gårdagen var en mycket bra dag! :) vaknade upp brevid daniel/åke/d,
jag var där i princip hela dagen och mådde allmänt bra pga honom och det härliga vädret.
vid sju tog jag och mina två sötisar emilia och emelie bussen till stan och kollade på bio.
"race to witch mountain"  tittade vi på, en riktig elin-film med action/fantasy,
men emelie och emilia tyckte också den var bra faktiskt! :)
efter bion var daniel så gullig och hämtade oss, sen följde han med mig hem och sov här.

i morse vaknade jag tiiiidigt av väckarklockan, daniel var tvungen att dra tidigt.
men inte gjorde det mig något, att jag blev väckt alltså, inte att han drog :(:( ,
eftersom påskharen varit här i natt! :o så jag började genast leta efter mitt ägg,
och hittade det  direkt typ. det var ett stort ägg med lite lösgodis,
en påse med tre olika smaker lindt lindors choklad, vindruvor och två askar typ läkerol.
ett mycket bra påskägg må jag säga! :) hihi.

denna dag blir förhoppningsvis också en bra dag.
ska vara hemma och käka lite påsklunch med familjen först,
sen i kväll ska jag till josefin och mysa där med henne, emulu & emulia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0