Goooooooodmorning Vietn.. ehm, SWEDEN!

Ååååh, nu kom jag på att jag verkligen vill se den filmen! Ni vet den med Robin Williams som snackar i radion under ett krig typ, och alltid säger "Goooooodmooorning Vientnam!" Den är grym :)

Annars sitter jag bara här & ler och tänker att emilia var otroligt bra som drog med mig på festen för ca 4 månader sen,
för annars skulle jag kanske inte träffat värlens mest underbara kille. Mm, ibland har jag verkligen turen på min sida.. puss!

Och dessutom kommer jag högst trogligen få se världens bästa band i sommar! Ja, ni vet väl vilket band det är jag syftar på?

THE KOOKS FÖRSTÅS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan man inte få se en bild på honom :) daniel asså :P

2009-04-15 @ 16:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0