Hej hopp gummisnopp!

ursäkta för den omogna rubriken, men jag fick en tvångstanke:
(om jag inte skriver "hej hopp gummisnopp" kommer jag kissa på mig varje gång jag tänker "hej hopp gummisnopp", vilket i sin tur skulle göra att jag skulle tänka "hej hopp gummisnopp", vilket i sin tur skulle göra att jag kissade på mig, vilket i sin tur skulle göra att jag tänkte varför jag kissade på mig, vilket i sin tur skulle göra att jag tänkte "hej hopp gummisnopp" o.s.v)

(jag har en konstig rädsla för att kissa på mig, även om jag var jätteliten när jag gjorde det sist, haha!)

så ja, jag kom fram till att det var bäst att bara ha den rubriken.
aja! det var att bra tag sen jag var hemma och hade tillgång till internet.
tisdag till idag har jag sovit hos daniel. på studiedagen igår var det så dåligt väder,
så jag och daniel roade oss med några omgångar, yatzy, vänd tia,
massa supermario-spel (jag klarade spelet före åke, mohahaha)  och till
det en himla massa te, popcorn och matlagning. riktigt trevligt har det varit, tack gullet! :)

och idag har det varit helt grrrrreat väder, love it!
efter skolan cyklade jag hem till daniel och jesper, för att bara ge daniel en puss,
men efter att ha blivit buden på en mumsig kladdkaka beslöt jag mig för att stanna.
vi gick då till samuel och lånade hans lägenhet där vi spelade massor PS3, kul! :)

i morgon är det Np i EngA, blääääää! Det kommer gå SÅ jävla dåligt :( usch..

puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0