hopp-test avklarat! :D

ujs vilken slapp dag alltså! ingen svenska på morgonen, så jag började inte förän 10.40 :)
40 min matte vilket känns som en minut, speciellt när man sitter brevid en kisse :)
sen engelska, som vi bara pratade på. jag och emilia gick sista halvtimmen till SYV
för att byta från ekonomi till samhäll. sen skulle vi avsluta med natur,
men pga tvåornas (och treornas) ddd-dag så var inte läraren där, niiiice.

sen gick jag till aktiv, skit nervös! körde lite uppvärmning,
och sen var det dags för det omtalade HOPP-TESTET! :o
det innebär 4 sorters hopp för att se om det skadade benet är skapligt stabilt.
och vet ni vad? jag klarade det skitbra! :D det var ialla fall vad sjukgymnasten
sa spontant, sen ska han räkna lite på det tills nästa gång jag ska dit och säga
precis hur bra/dåligt det gick! YEY! och det som gjorde mig mest chockad var det han sa sen,
han sa att om allt går som det ska, så kommer jag kunna spela fotbollsmatcher
inom en månad! :D men ja, då ska man ju tänka på att jag känner av
knät rätt mycket nu, så självklart kommer jag inte spela matcher om jag har jätteont.
men förhoppningsvis så! :)

snart ska jag iväg och träna fotboll :D

pusssss

Kommentarer
Postat av: anne

hörrdö! om du har nån bra partyskiva så får du väldigt gärna ta med den imorn ;)

2009-04-29 @ 21:02:02
Postat av: Norde

Vad för sorters hopp var det du fick göra?

2009-04-30 @ 00:06:57
URL: http://korsbandsskada.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0