sun, sun, sun!

Uuuurhärlig dag idag alltså. Började med Np i EngA kl 8 (Vi börjar egentligen 11.10, men whata!)
Provet gick helt ok,  når nog dock inte upp till mina förväntningar på mig själv, men men.
Sedan hade vi rast från 9.30-13.00, så under den tiden köpte jag och Emilia glass,
sen satt vi och stekte ute i solen med massor trevligt folk, otroligt varmt och riktigt nice! :)
Kl 13 skulle vi snacka med en massa ungdomsrepresentanter för olika partier typ,
ganska intressant faktiskt. Är lite facinerad av folk som har en så stark tro på det de står för
och som inte viker sig för vad andra säger.

Sedan drog jag till aktiv, körde ett snabbispass med mest hopp (på onsdag är det hopp-test!!!!)
Efter det gick jag och mötte Daniel som väntade med mig på min buss, så åkte jag hem till mig och han till sig.

Ikväll blir det lugnt, om inte någon vill hitta på något? I morgon står steeeek & party på listan, yeeeey! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0