lovely weather!

Helt otroligt underbart är vädret, visst? :)
Till och med så jag svettades när jag cyklade hem.
Väl hemma blev det det vanliga:
käka special K, vaniljyoghurt och hallon & blåbär
och tittade på Tyra Banks show.
Jag älskar att de har börjat sända det igen,
jag blev jätteledsen när det slutade för något/några år sedan.
Dock avgudar jag inte Tyra lika mycket nu som då,
hon har blivit lite väl mycket nu tycker jag.
Men men, hon är fortfarande bra :) Det är kl 15-16 på TV3 iaf!

Sen gick jag en och en halv timme med Viggo, nice nice!
Och nu börjar jag förskräckt misstänka att min plattång är trasig :|
Vad ska jag ta mig till i sånna fall? :o

Hela helgen blir det fotbollsträningsläger.
Det blir nog riktigt trevligt, särskillt om vädret håller sig! :D
Dock ska jag nog hoppa att träna,
 orkar börja om från början igen om jag skulle råka skada mig igen.

Nu bär det av till D. PUSS!

Tyra Banks
Bland de vackraste i världen, med smink i alla fall.....

Kommentarer
Postat av: Sofia

tror dock att utan smink-bilden är lite överdriven också, så som med smink bilden. :) tror att hon är sötare än sådär utan smink ;)

2009-04-04 @ 12:13:41
URL: http://zchnullmundsheting.blogg.se/
Postat av: Andérsspn

Haha, jag vet att det inte har något med din blogg eller det här blogg inlägget att göra men kanske enda sättet. Har Emelie forsblad någon msn eller bilddagbok, som du kan ge ut?;O

2009-04-04 @ 20:34:31
Postat av: elin m

Andérsspn, jag tänkte inte ge ut något om jag inte vet vem du är? soooo, who are you?

2009-04-05 @ 08:55:12
URL: http://bleeditout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0