människokännare gör mig glad!

Texten nedan gör mig så otroligt glad. Jag vet egentligen inte riktigt varför, kanske för att det gör att jag känner mig speciell? Så mycket tankar, om mig och mitt liv liksom, av en annan person. Ja, det är svårt att förklara, men jag jag inte förneka att jag känner mig glad och uppmärksammad helt enkelt.

E säger (16:19):
*du är väldigt snäll, och bryr dej väldigt mkt om din familj. du tar gärna på dej saker i skolan, för att få ett bättre betyg och kämpar som ett svin där, för att du vill ha så pass bra betyg som möjligt. ett VG ser du som ett misslyckande, och det slutar oftast att du kanske fäller en tår över det hemma, ensam på rummet.. du har egentligen inte så sjukt bra självförtroennde, men vill inte visa upp det o släppa för många in på livet, utan är därför kanske lite passiv många gånger.

E säger (16:21): * du önskar ibland att du kunde bara försvinna, bort från allt o bara vara som du själv är, där ingen dömer en utan där du får börja om på nytt.. du kan ibland tro att dina föräldrar älskar dina mindre syskon mer, fast dom inte gör det, utan bara behandlar dej som den vuxna. du kan vara jäkligt trött på ansvar många gånger men accepterar det helt enkelt, det är som det är liksom..

E säger (16:23): * skulle vilja ha en riktig bra kompis som sa åt dej och påminde dej om att allt faktiskt ordnar sig, och att vi alla tycker om dej som du är, oavsett vilka betyg eller annat som du kan ha kanske misslyckats med i dina ögon.. du vet va du tycker ganska säkert.. och visar ibland hur du tycker i vissa frågor, men oftast tänker du bara "jävla idiot" o säger inget.. utan tänker- vi e inte av samma åsikt.. du är en ögontjänare och har lätt för att få saker som du vill med hjälp av huvudet på sne, ögonkontakt och sen ett snääääääälllla :)


Och ALLT förutom det med att jag tror att mina föräldrar älskar mina syskon mer, stämmer faktiskt så sjukt otroligt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0