miss co(o)l/our

hej, det är jag som är elin "miss colour" mossberg.
haha, nej vad töntigt! men seriöst så tycker jag verkligen om färger :)
jag kan känna mig lite barnslig och töntig ibland när jag går runt
med en lila/blå tröja, en mintgrön klocka, ett linne i någon färgglad färg
och min blå adidasväska (såklart bralls & så med)
men vatusan, det känns ju så tråkigt annars.
dessutom behöver jag knappt tänka  något alls på färgkombinationer,
det är bara att dra på sig lite glada och fina färger och så voila!


igår/idag vid ett på natten gick min gulliga d till lotorp och "hämtade mig",
så gick vi tillsammans till honom. nice med en liten nattpromenad sådär :)
där blev det lite nattkäk och scrubsmys.  vi sov länge, sen drog jag till aktiv.
kom hem till en mumsig överraskning, mamma & tildur bakade chokladmuffins &
krämbullar. YUMMIE! efter det sydde mamma äntligen om två av mina jeans!
det hon gjorde var att sy in dem vid smalbenen, så det blev mer stuprör. nice nice!

i morgon hade jag tänkt åka in till stan.
ensam, eftersom det oftast blir bäst då sånna här tillfällen när jag
verkligen har massor jag skulle behöva köpa.
fast nu kom jag och tänka på, är det inte röd dag eller något i morgon?
hoppas inte det! ni kan väl skriva en kommentar om ni vet något om det är annorlunda tider i morgon.

nu ska jag duscha, puss!

Kommentarer
Postat av: rille

Bring the colours back :P

2009-04-11 @ 12:54:55
URL: http://rillyykarlsson.blogg.se/
Postat av: M.a.D.D.i.X - Ung Mamma & Gravid

ja alla har vi våra önskemål. Händer på påskafton hos dig?



v

2009-04-11 @ 13:03:11
URL: http://madelene1986.blogg.se/
Postat av: M.a.D.D.i.X - Ung Mamma & Gravid

ja alla har vi våra önskemål. Händer på påskafton hos dig?



M.a.d.d.i.x.- Ung Mamma & Gravid!

Designauktion Pågår!

2009-04-11 @ 13:03:15
URL: http://madelene1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0