new look

så, nu har jag fixat en header också.
väldigt väldigt enkel & tråkig,
men tycker om att designen i helhelt är så ljus,
så orkar inte hålla på och pluttra så mycket.

dessutom funderar jag på att köpa en liten och enkel mp3 med sån där clipsgrej så det är lätt när jag ska springa/träna. någon som har den som är på bilden under? är den bra? finns det en clipsgrej så man kan fästa den på kläderna, eller är det en ipod shuffle jag borde satsa på då?

philips 4GB ca 450kr                                 

  

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tyckte din nya design var riktigt snygg! :D Som sagt, fint när det är ljust och fräscht!



Nää gud, som jag vill ha den boxen!! Får hoppas på jobb så att jag har råd ;)

2009-04-09 @ 00:01:40
URL: http://elinbackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0