Saker du kanske inte visste?

Jag har länge tänkt att göra en sån där lista typ "30  saker du inte vet om mig" , och nu har jag tillslut gjort en. Dock blev det inte 30 saker, men jag fyller säkert på den med tiden. Grejerna är ju såklart inte jättedjupa, men ni kanske får en lite skarpare bild av vem jag är ;)

Saker om mig du kanske inte visste?

Under flera perioder har jag varit pedantisk
Jag är väldigt känslig
Jag mår illa av nästan all mat om jag smakar, tänker och luktar samtidigt
Några maträtter som jag oftast(!) inte kan äta pga illamående är: pizza (& nästan all skräpmat), potatissallad, smör & pålägg på smörgås, grillad kyckling, ljust bröd m.m
Jag pratar i princip aldrig känslor
Mitt korsband gick av förra året i januari
Jag gråter hellre i ensamhet än att prata om hur jag känner
Utan Thailandresan förra året hade jag nog mått dåligt nu
Jag hatar att erkänna mina brister, därför förstår jag inte varför jag gör den här listan?
Jag har spelat fotboll i östgötalaget
Jag är/har varit ett prylfreak
Jag har ingenaning om vad jag vill bli när jag blir stor
Jag är skoltrött för första gången någonsin, tror jag
Jag litar inte på någon
Jag har varit olyckligt/hemligt förälskad en längre tid
Jag har flera gånger blivit sviken av de som betytt mest
Jag är elak som person (eller snarare lite för busig kanske? hihi)
Jag älskar muskler, höhö

Kommentarer
Postat av: alis.

oj, man kände igen sig lite i den där listan. hehe

2009-04-08 @ 14:29:56
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0