somsagt, BYTA KLASS?!?!

Så, nu är jag tillbaka efter promenaden med lilla viiiiigor.

Och nu tänkte jag ju berätta om varför jag är galen, men kom på att det inte är så bra kanske eftersom mina tankar innehåller en hel del person-/gruppangrepp. Men iaf, det handlar om att vi i tvåan kommer bli tvingade att byta klasser till en naturklass, en ekonomiklass och en samhällsklass, och det ska vi göra tillsammans med de som går Samhällslinjen (jag går NS, och det finns en anledning varför jag valde det....) Aja, har lite beslutsångest om jag ska välja att gå ekomoni, som jag har valt och alltid tänkt gå, eller om jag ska byta till samhäll. Jag har massor för- och nackdelar som jag tänkte ta upp, men eftersom jag kom på att det inte är särskilt smart så skippar jag det. Jag kan iaf sammanfatta det hela med att det är riktigt svårt och att jag hatar att göra val!

Därför lägger jag ut en somrig bild på min förra, i pricip perfekta klass från högstadiet

Kommentarer
Postat av: Johan S

Var väll perfekt utan den där jävla olsson.

2009-05-08 @ 20:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0