underbara dag!

mm, this day has been grrrrreat!
underbart väder, underbar familj, underbart god mat (och godis/frukt)

jag gick ut och la mig i solen ett tag förut, jag fick faktiskt lite färg!
eller ja, det såg ut som det just då i alla fall, nu syns det faktiskt ingen skillnad :(
men men, har man svårt för att bli brun så har man.

btw, jag var ju i stan i torsdags, då köpte jag den här Remington plattången.
jag är riktigt nöjd faktiskt, det känns som att den sliter mindre på håret än
min förra babyliss (sorry mom) lite träligt är det bara att man måste
ställa in temperaturen varje gång man använder den. fast ja,
som den nästan flintskalliga killen som hjälpte mig välja plattång på OnOff sa,
jag behöver nog ändå bara 180 grader till mitt hår.. det är ju faktiskt ganska tunnt.

Remington Shine Therapy heter den, 599kr på OnOff

.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha, komiskt att en flintis hjälpte dig att välja plattång! ;)

2009-04-13 @ 09:43:35
URL: http://elinbackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0