ok, tredje gången..

Yes, det här är tredje gången jag försöker skriva ett blogginlägg idag, men jag orkar helt enkelt inte, för jag vet inte vad jag ska börja att skriva om.

Fredagen var bra faktiskt! Jag och Ida hängde först hemma hos Samuel med massor killar, sen gick vi vidare mot golfladan där det först var väldigt lite folk och det var nästan så att jag funderade på att gå tillbaka till min sötnos som var hos Samuel, men efter en tids snack hade det helt plötsligt kommit dit mer folk, så det var nice :)

Lördag och halva söndag blev det häng hos Daniel. På lördagen solade vi i parken & gjorde hemmagjorda tacohamburgare, mmmmums! hihi. Och andra halvan i söndags tittade vi när b-laget spelade match, det var dock så otroligt kallt så vi tittade bara på första halvlek, och vi missade 8 av nio mål, ganska illa :p haha!

Nu äre snart Ballar av ståååål, YEY :D

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0