viggo, min älskade viggo

ja, även fast han ofta är en riktigt pain in MY ass, så är han världens sötaste hund :)

nyss var jag ute och gick med honom. jag förstår inte att jag inte gör det oftare,
jag älskar ju att gå & jag gjorde det hur mycket som helst förr,
och nu har jag till och med sällskap. så himla skönt att få tänka av sig lite.
som ja, nu när jag var ute och gick kom jag på en sak jag ska göra.
jag ska nämligen skriva en liten lista på mål/saker jag ska göra.
både djupa, ytliga, långsiktiga och kortsiktiga mål.
det kan bli ganska nice och se vad jag gör egentligen, eftersom det ibland kan kännas
som att jag bara glider runt och inte gör någonting. aja, en sån lista ska göras inom kort.

här är några av punkterna:
lära mig spela gitarr
bli mer bekväm i mig själv
köpa någon kul elektronikpryl
bli en bättre vän/flickvän
ta mer kort
med mera, med mera!


nu ska jag snart hem till daniel tror jag, mys!

puss / elin

Kommentarer
Postat av: d

Kan du vara en bättre flickvän? Det tror jag inte :) Puss

2009-04-30 @ 18:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0