viva la vie!

yes, nu börjar det kännas bra igen angående mina förra inlägg om klassbyte. jag har i princip bestämt mig för att om det går, så byter jag till samhäll istället för ekonomi. jag förstår egentligen inte alls varför jag alltid varit så inställd på ekonomi, eftersom jag absolut inte vill bli ekonom eller liknande. samhällsinriktningen förbereder mig nog bättre inför framtiden :)

annars har skolan varit otroligt skön!  började 10 med franska, samhällsprov som var riktigt enkelt (peppar,peppar), kolla runt på treornas projekt, eller snarare sitta ute i solen och steka, massa experiment på naturen. efter skolan fixade jag med lite och sen åkte jag hemmåt. nu sitter jag och gör en skoluppgift som inte måste vara färdig förän om två veckor, såå lite har vi i skolan :) snart kommer ju iofs lite nationella prov som jag inte ser fram emot, men men.

jag vet inte alls vad jag ska göra nu och några timmar framåt (då kommer ÅKE), men det blir väl att bara ta det lugnt :)




Kommentarer
Postat av: sofia

fast angående samhällsprovet så HATAR jag när man ska tycka saker själv, eller säga vad man tror xD haha! :P

2009-04-16 @ 21:42:15
URL: http://zchnullmundsheting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0