barnvakt & bio

I går morse åkte jag och Daniel till Finspång för att vara barnvakt
till William medan Daniels mamma klippte sig.
Världens sötaste unge det där alltså! Vi var inne i djuraffären,
sen gick vi till Åbergs och fikade. Efter det köpte vi en varsin tianlott,
gissa vem som vann? 2/2 inom ett par veckor! dock bara 10 kr.... men ändå :)

Vid lunch drog jag och Daniel in till stan för att käka och se på bio.
Vi gick också på stan och världens bästa köpte en t-shirt till mig.
En vit, lite over-size, lika dan som jag har, fast utan fläckarna som
på något mystiskt sätt blev till i tvättmaskinen. Tack, tack, tack sweet!
Bion blev Sommaren med Göran. 4,5/10 enligt mig, men kanske 5/10
pga "VIP"stolarna jag och Daniel satt i, haha! Mycket bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0