Hey ho, let's go!

Att skriva "Det var väldigt länge sen som jag skrev" börjar bli lite uttjatat.
Men ialf, det ÄR väldigt länge sen som jag skrev!

I onsdags drog jag, Daniel, Elin, Anne m.fl till Balas födelsedagsfest.
Kvällen var helt OK och den avslutades i en trång säng i en tom lägenhet, hihi.
På fredagen drog jag och Daniel ut med båten till en ö och sola och myste,
även söndagen ägnades på ön. Jag och Daniel hade faktiskt våran 7 månaders dag igår,
så vi slängde ihop en pastasallad och drog med de flesta av familjemedlemmarna ut
till ön för att bara ha det skönt!

Och så till idag.
I morse kom Daniels mamma och hämtade oss vid 8 (!!!!!!!!)
och körde ut oss till Rejmyre för vi skulle vara barnvakt åt några av Daniels småsyskon.
Fast än jag var grymt trött var det faktiskt kul! Jag har inte träffat några av Daniels
sex syskon särskilt mycket, så det var kul att lära känna några av dem lite.
Nyss kom jag hem från grymmet, så nu har jag samvete till att ägna kvällen åt det som inte bör avslöjas......
hihihih.


mums!  jag tycker om dig hur mycket som helst ditt snyggo <3

Kommentarer
Postat av: Daniel

Du är snygg :)

2009-08-12 @ 21:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0