i love you, man!

I lördags var jag och lite mer folk bjuda ut till Elin.
Vi bjöds på en grrrrymt god lasagne och en grrrrymt god kladdkaka!
En grrrrym kväll helt enkelt, med en massa snack och så!

På söndagsmorgonen kom Daniel hit.
Efter ett tag tog vi pickupen och åkte till hans lägenhet.
Hans mamma var där och gav honom några fottöljer
och jag köpte choklad från Tildas pandatidning!
Mums, ser fram emot när jag får det! :D

Resten av dagen kollade vi på Dexter och så lagade vi lite mat.
Framåt kvällen blev det mega mys, minst sagt! Tack älskling :)
Efter det körde vi i 1000km/h MINST för att hinna hem till
100m finalen för herrar, OCH VILKET LOPP!
Till och med så att jag fick hjärtklappning och gåshud,
jag som inte ens är särskilt intresserad.

Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0