italien, sardinien

yepp, idag bär det av till italien i 10 dagar. det kommer bli grymt tror jag!
vi ska åka omkring till olika ställen, vi ska dyka
och förhoppningsvis hinner vi med att njuta lite av solen och havet också.

men det är svårt att åka ifrån daniel förstås. jag har gjort det förr,
och då var det till och med en längre tid, men ändå känns det värre nu.
hm.. it's gonna be painful. jag kommer tänka på dig hela tiden sötnos.
jag älskar dig!

så ja, ha det bra här hemma hörreni :) puss & kram



och förresten, grattis emelieälskling som inte längre är 16 år. hihi :D
hoppas du får en grym dag, <3

Kommentarer
Postat av: sofia

ha det bra, och jag vet, det är hårt att åka ifrån sin pojke sådär.. men det är bra att sakna varandra ibland också :D <3

2009-08-23 @ 19:26:13
URL: http://zchnullmundsheting.blogg.se/
Postat av: emelie

tack my darling! ha en toppen resa nu. :D <3

2009-08-25 @ 17:02:33
Postat av: Elin

Hoppas du har det bra där borta i värmen! :D

Tycker dock du borde komma hem snart, så får vi styra mys med cheesecake och grejer! :)

puss och kram

2009-08-30 @ 20:35:15
URL: http://elinbackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0