3 days left!

Ja, för nu är det bara tre dagar kvar innan vi åker! :D:D

Igår kom Åkis och hämtade upp mig så drog vi hem till honom. Vi grillade korv i deras kamin, hihi. Två små söta tjejer med stark vilja säger jag bara :) Och eftersom jag var sjuk så åt vi också glass och drack blåbärssoppa, yummie. Och som pricken över i avslutade vi med lite dippkrig, hihi. Eftersom jag fortfarande inte mådde bra i morse när jag vaknde gick jag inte till skolan idag heller, utan stannade kvar och sov hela morgonen hemma hos Åke istället :) Jag trodde även att D hade lyckats göra mig frisk, fram till när jag kom hem, då jag direkt fick lock för öronen och min näsa började rinna igen :( Usch.. Måste dock till skolan i morgon, naturprov på g. Jaja, gårdagen var i alla fall mycket trevlig.  Nu är det duschen som gäller, sen läsa igenom naturen en gång till innan jag går och lägger mig.

puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0