caffe latte, keeps you awake all night long

yes, klockan ar nu fem over halv fyra och jag ar hur pigg som helst. alla sover, det ar helt dott har. forutom allt kaffe jag har druckit blir det inte battre av att jag delar sang med min bror som loter mig sova po 0,5x1,75m. hrmf.. jag ska i alla fall forsoka holla mig vaken till klockan fem (kl 22 i sverige) for do kommer forhoppningsvis en efterlangtad mr D in po msn. tidskillnaden ar grymt jobbig, nar jag gor upp po morgonen har ni precis gott och lagt er, och nar det ar kvall for mig so ar ni i skolan. aja, jag kommer i alla fall vara hur trott som helst i morgon, for lagga mig i en solstol och sova :) hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0