Ett levande skelett

Mm, ett sont gick precis forbi mig, scary stuff. Klockan ar nu 15.00 har och jag vet att de flesta av er precis har borjat skolan, have fun! fniss. Som ni kanske laste po gordagens inlagg so hade jag det lite problem med somnen inatt, so jag kan nu meddela att jag har varit vaken i 32 timmar i rad, och under dessa timmar har jag okt bil i 4h, okt flyg i 1timma och bot i  1,5h. Och jag mor iiiiinte bra, ar bode snurrig, skakis och spyfardig. Elin moste ha sin skonhetssomn, thats it. Men sen alla andra vaknade, vilket var vid kanske kl 7, so har vi solat,solat,solat och badat lite i poolen. OTROLIGT UNDERBART! Dock lite "for varmt" om det ar tillotet att saga so?

Vad som hander nu har jag inte den blekaste om. Jag lar nog sitta har ett tag, sen kanske se po lite tv och darefter kanske det blir att go en promenad langs stranden, who knows? Livet ar tufft just nu kanner jag ^^ Eller "lite" tufft ar det ju iofs att vara utan min d. Men nu ar det inte long tid kvar, po mondag lamnar vi Filippinerna och drar till baka till Hongkong och po tisdagen borjar vi den longa resan hem.

puss

Kommentarer
Postat av: emilia

"FÖR VARMT" ? :O VÅGA INTE KLAGA PÅ VÄDRET DIN STRUT!!! Jäkla blaskbacke här överallt, så var bara tyst!! ;) kom hem för den delen, börjar bli lite tomt i skolan nu..





men jag hoppas du har det bra, hör av dig snart!<3

2009-02-26 @ 17:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0