hahaha!

förutom mamma tror jag minsann att det är någon annan som också har läst min blogg. omg, härmis där! hahaha!

i morse när jag gick till skolan fick jag faktiskt lite vårkänsla. det luktade vår, var ljust ute och fåglarna kvittrade :) troligen var det bara inbillning och önsketänkande, men vafan (: hihi. tränade även ett väldigt engagerat pass på aktiv. fy fan vad tråkigt det är alltså, ingen motivation alls. snart kommer åkis hit, YEY. det blir att umgås extra mycket nu de här 12 (ja, det är faktiskt bara 12 dagar kvar!!!!) innan jag åker. gaaah, jag blir helt pirrig innombords när jag tänker på resan. mjau vad jag älskar det :) nackdelen är ju bara att jag kommer få vara borta från d i 18 dagar :(

nu blir det lite speedplugg, puss!

btw, jag saknar dig på något sätt. hmm, ledsen för allt, somsagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0