I Am Queen!

..but a sick queen. Ae, dålig rubrik, men jag tog det första jag hörde. Just nu sitter jag här hemma  i soffan, tog 11 bussen hem. Usch, mår inte alls bra. Pip och  lock i öronen, kliande och ond hals. Blääää.  Men iaf, på bussen hem, WOOOW! :o Call me (a) tss, nej då, skämt å sido! Jag är lite virrig just nu.  Annars funderar jag på att göra lite slingor i mitt hår, men vet inte om jag vågar... Jag är trött på mitt helt mörkbruna hår med absolut inga naturliga slingor. Skulle vilja göra några ljusbruna, & kanske några blonda. Men jag vet inte riktigt, vill ju inte riskera att se blond ut, för jag är och kommer alltid vara brunett (:

Kommer troligen ett till inlägg senare, angående LCHF :)


Kommentarer
Postat av: Jesper

Krya på dig Elin!

2009-02-10 @ 14:32:37
Postat av: sofia

det skulle vara snyggt med lite slingor :)

2009-02-11 @ 12:26:29
URL: http://zchnullmundsheting.blogg.se/
Postat av: Dagens Gråbo

nice

2009-02-11 @ 16:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0