Kuuuuuul

Helluuuu! Forsta gongen jag har fott tillgong till en dator, och nu nar jag antligen har fott det so ar inga inne po msn :(

Aja, har kommer massor jobbig text utan o, a, och o. GOOD LUCK!  :D

 Klockan  ar  23.00  har i Filippinerna just nu. Det ar hot hot hot, men som tur ar so ar det  ratt molnigt, annars skulle jag dott! Det har varit valdigt mycket resande hittills, och mer blir det. Vi var en natt i Hongkong, riktigt cool stad! Sen flog vi till Filippinerna, och so har vi okt massa bil, bot och flyg nu inom landet. Vi var po en paradiso forsta veckan, Malapascua. Dar dok vi 5 dyk, mycket nice:) Hela dagen idag har gott ot till att oka bot, bil och flyg till stallet vi ar po nu, Boracay. So det ar forst nu som vi kommer kunna slappna av och sola i typ 6-7 dagar :) Hihi. Jaaa, vad ska jag mer saga? Kanske att jag langtar hem till alla underbara manniskor nogot otroligt mycket! Dock forsoker jag ando ta vara po tiden so mycket som mojligt, for jag har hort att det ar MASSOR med sno och riiiiktigt kallt hemma, inte ett dugg nice.

Jag saknar dig, D!!!

puss! :)


Kommentarer
Postat av: amanda:)

Oh, låter härligt ! Jadu, pissväder här hemma, njut så mkt du kan är mitt tips :) ihi. Skulle jag gjort! tss. Ta hand om dig snygging så ses vi! Pusss

2009-02-23 @ 19:56:50
Postat av: D

Saknar dig med hörredu! Kom hem (:

2009-02-24 @ 20:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0