matforgiftade!

hahahaha! tilda och pappa ar matforgiftade. de sprang tydligen fram och tillbaka mellan mitt, linus och tildas rum och mammas och pappas till toaletterna och spydde hela natten, medan jag och linus log och sov som smo grisar. det hade visst till och med varit en doktor hos oss i natt ockso. nae, inte kul alls egentligen.. tycker faktiskt riktigt synd om dem, det ar ju faktiskt bara i morgon kvar, sen borjar den longa resan hem till ackliga sverige.. forutom det doliga med att pappa och tilda mor skit, so ar det lite trokigt eftersom vi egentligen skulle dykt idag, men det blev ju soklart installt.. :/ vi gjorde det i typ.. tordags (?) ockso, men do var det so otroligt stromt och jobbigt, men endo helt underbart!

ja.. vad ska jag mer beratta? jo, kanske att jag brande mig som fan i forrgor! hela framsidan.. so jag har fott sola ryggen sen dess, men kan forhoppningsvis sola framsidan hela dagen i mogon. hoppas po bra vader sista dagen! :)

och ja, som vanligt ar det ingen inne nu nar jag ar inne, kan bero po att klockan bara ar halv 10 hos er (halv 17 hos oss) so jag tankte satta mig lite har igen i kvall/natt, so var garna inne po msn och so vid 16-18 eller nogot, for do ar jag troligtvis inne :)  annars so saknar  emulia massor!!

just ja, daniel, rokade klanta bort ditt nummer, so du for garna skicka ett sms sen nar du kan. vi ses snart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0