my baby, just-a wrote me a letter

gårdagen var riktigt trevlig må jag säga. jag vet inte vad de andra killarna säger, men jag föredrar att vara positiv :) kl 13-17 idag satt jag och ellen i b-hallen och sålde kaklotter. alltså, helt ärligt! den tjejen kan verkligen få mig att skratta :'D  mycket mycket nice! vi satt och käkade en grillad kyckling, kladdigt men otroligt välbehövligt och gott :) och nu har jag städat lite, även det var välbehövligt. och vet ni vad jag gjorde efter det?! jag sydde!!! :o ni kanske vet min röda volcom t-shirt? a, den i alla fall, den var för vid, så jag sydde in den :) kan väl inte skryta med att den ser ut att komma direkt ur affären, men skit samma, jag ska använda den ändå!  i morgon ska jag nog göra samma grej med min andra volcom t-shirt.

jag tycker om dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0