oh no

Neeej, jag tror jag börjar bli sjuk :| har lock för öronen, ont i halsen och är allmänt hängig. Jag får hoppas att det bara är att jag är trött, för jag kan ju verkligen inte blir sjuk nu, right?! I sånna fall skyller jag på b-hallen som glömde att sätta på fläktarna så att jag och Ellen fick sitta i 4 timmar och frysa ihjäl :( Hm.. Just nu sitter jag i alla fall i skolan och väntar på att klockan ska blir kvart över, då kommer bussen. Egentligen skulle jag rehabträna, men jag kommer ändå inte ha någon energi=det kommer gå skit=jag kommer bli på ännu sämre humör. Hm.. Jag hoppas i alla fall på att Åke får tag på en bil så han kan komma och göra mig på bättre humör sen. Annars ska jag nog sy om en/två t-shirtar och plugga lite halvt. 

Btw, 1 månad. WOW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0