Philippines, here I come!

Gårdagen var händelserik! Skolan först, as usual. Sen rehabträning! Efter det följde emilia med mig hem från skolan för att dels vaxa mina ben (inför resan lixom, btw så gick det skit :D haha!) och sen även göra sig iordning inför kvällens  händelse, Sofia, Amanda, och Hannas 18 års fest uppe i Lotorpsskolan! :D Det började med mysig och väldigt underhållande middag med en rap här och var, efter det började partyt. Flashbacks från låg/mellanstadiet då vi hade skoldiscon där, hihi Men det var mycket kul, massor folk! Men vid 22 någon gång kom Åke och hämtade mig. Tack alla underbara vänner på festen som önskade mig en bra resa m.m! Jag vet att det var lite smått och gott inblandat i det hela, men jag hoppas och tror ändå att ni menar allt :')  Somsagt, sen åkte jag och Åke hem till mig och myste och busade för 18 dagar, hihi :) Efter ett par timmars sömn var han tvungen att åka hem med bilen, bläbläblbääää :(

Nu är i princip allt packat och klart. Om 3 timmar åker vi från Lotorp.
Jag kommer hem natten till den 4 mars, I think :)
Jag kommer sakna alla något otroligt mycket, såklart!
Och mest av alla du mr D :/
Aja, ha ett bra lov gott folk! Puss! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för igår och ha det så skönt där borta i värmen! :D

2009-02-14 @ 12:39:09
URL: http://elinbackstrom.blogg.se/
Postat av: Jakob

Ha en mysig resa Elin!

2009-02-14 @ 12:41:58
Postat av: Mr D

Och jag kommer sakna dig :(

2009-02-15 @ 18:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0