jag lever!

gud vilken dålig uppdatering! jag tänkte köra på en lite sammanfattning vad som har hänt sen i söndags (då jag skrev sist och då även ida fyllde 18 år) måndag=tråååk. i tisdags tränade jag och hängde i daniels lägenhet, sen umgicks jag med ida och tittade film med eric. i onsdags var jag och daniel hundvakt, så vi gjorde lite god mat och efterrätt och myste. på dagen hann vi även till rejmyres marknad en snabbis! fredag-lördag åkte familjen+daniel ut med larssons till deras ö och fiskade kräftor och hade det väldans trevligt! och ja, igårkväll for jag och daniel iväg till robert som hade födelsedags fest, men drog hem ganska snabbt igen.

ja, där har ni lite. några helt okej dagar måste jag säga :) i morgon jobbar jag för första gången på hela sommaren! det blir på pappas företag i 5 dagar. jag kommer döööö.

idag:
[x] gå upp tidigt (så jag kan somna skapligt ikväll=orkar gå upp tidigt i morgon)
[/] göra något vettigt här hemma
[x] spela lite
[ ] städa mitt rum
[/] ladda ner och lägga in musik på mobilen
[x] äta käftor
[ ] gå och lägga mig tidigt


min pojkvän är en konstnär, rena naturbegåvningen!


puss på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0