mossbergs mekaniska AB

hej, det var länge sen! :)
de senaste dagarna sen i måndags har varit rätt hårda.
2180 identiska metallbitar som skulle gå igenom 3 olika processer i en maskin
2180 bitar med 4 var hörn som skulle gravas för hand
8x4 timmar utan någon social kontakt
8x4 timmar med huvudvärk
8x4 timmar med hörselkåpor
8x4 timmar med våta handskar och russinfingrar
8x4 timmar med en svidande näsa

fast så illa är det faktiskt inte, jobbet alltså! 
$$$ är dock det enda jag ser, annars skulle jag inte klara det.
har lyssnat på 1,5 ljudbok också. inte ofta man har tid med det!
new moon (andra twilight boken, som btw sög balle)
och så halva harry potter och halvblods prinsen.
nu är det bara i morgon kvar,  och då ska jag dessutom bara jobba till kl 12,
sen drar vi till smultronstället!!
ni kanske ser mig som  gnällig som knappt klarar
av att jobba i 5 dagar (vilket det kanske är...)
men jag säger bara: prova själva att göra det jag har gjort, så lär ni förstå vad jag menar.

idag har jag en "elindag", har bakat muffins!
skulle spela lite också, men jag har pajjat min dator.... typiskt mig.

mindre intressant och läsvänligt inlägg, men whatever som en vän till mig brukar säga :)

pussis!


hittade förresten en ganska gammal bild på pappas dator, eller ja, lite mer än 1 år.
SER NI MITT HÅR ELLER?! även fast det inte är jättelångt så är det ändå betydligt
mycket längre än vad jag har nu, och jag har inte klippt mig sen dess...........
jag blir galen. hårkontroll nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0