mûbilthelefón

Fy vad jobbigt det är att inte ha en mobil alltså! Inte nog med att man inte kan bli kontaktad/kontakta andra lik lätt, utan bara en sån grej som att inte ha någon klocka vid sängen. Jag menar, eftersom jag låg uppe till klockan 4 i natt och såg färdigt de sista fyra gossip girl avsnitten, så vaknade jag i panik i morse för jag antog att jag sovit bort hela dagen! Vanligtvist är det första som jag gör på morgonen att titta på min mobil hur mycket klockan är, men eftersom jag inte har någon nu så flög jag upp ur sängen och gick ner för att käka frulle. Några minuter senare märker jag att klockan är 9 på morgonen, 5 timmars sömn på ett lov..... No' funniii!

Efter några extra timmars sömn gick jag ner och crosstraina framför Tyra Banks show och Make me a supermodel i en timme, och nu ska jag snart ta en snabbdusch innan jag cyklar asset av mig till min underbaraste :)

Nej, nu måste jag skynda mig! Puss :)


Kommentarer
Postat av: Artiom No.1

Mitt liv består av Mobil, Dator, Lägenhet och min ryggsäck. Fattas något av dom så överlever jag men om jag inte har 2 av sakerna så kan jag inte leva :( Antingen mobil eller dator annars krashar min värld :P

2009-07-07 @ 21:50:23
URL: http://mrchoklahest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0