daz bahl

idag har jag faktiskt hunnit med rätt mycket, för ovanlighetens skull. vi hade inga lektioner idag, men ändå var jag uppe och klar till klockan kvart i tio, då daniels mamma kom och körde oss till viberga. maaaaaaat, mumsmumsmums. och lite jordgubbar! :) sen lagade vi mat & så spelade vi guitar hero med emilia. efter det tog vi oss i kragen och gick, trots regn, till bergska för att kolla på alla fina. tycker synd om dem som var tvugna att vara inomhus :/  efter det gick jag till metro och tränade lite, och sen kom pappa och hämtade mig. och vet ni vad?! :O JAG KLIPPTE NYSS DANIEL! i håret alltså... :D hihi. det var kul! nu ska vi snart se på skräckis :)


tyvärr hade jag bara min mobil med mig,
men josefin och markus var grrrrymt snygga! :)


likaså ellen och jocke! :) usch för suddiga bilder dock! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0