five month, sweetheart

för några dagar sen alltså!

ja. jag fick höra lite gnäll om att jag har uppdaterat dåligt, och jag kan inte säga emot!  den största anledningen är att jag har hängt i daniel & jespers lägenhet väldigt mycket, och de har inget internet :(:(:(:(:(:(

i tisdags hade ju somsagt jag och daniel vår fem månaders dag. hihi, känns lite töntigt att räkna månader, men men, det är mysigt :) dock var jag sjukligt trött, så det blev inte mycket av den dagen, mest mys och film.

i går skulle jag egentligen sprungit orientering i skolan, men eftersom mitt knä har blivit lite aj aj igen så var jag hemma. istället åkte jag till stan och köpte lite smycken och så tills ikväll och på fredag. efter det åkte jag till daniel direkt, städade och fixade lite. vid 6 kom elin bbbb, vi spelade kort (jag vann) vi spelade poker (jag vann båda omgångarna), så det var en lyckad kväll för min del! lite GH spel blev det också, såklart! jag har faktiskt börjat spela på expert, när man kör face-off ialf. dock är jag sämst..

och ikväll är det party party, det blir nog nice! ....på nice.
likaså blir det fest i morgon, fast denna gång i stan. det blir jag & emilia, emelie & josefin och  vänner från deras skola, och massor/lite mer folk :) härligt!

avslutar med att jag är enormt avundsjuk på jesper som just nu ligger och steker i värmen i thailand!

Kommentarer
Postat av: Jesper (the steak)

Haha, jag saknar dig med Elin;) Och Åke ibland!

Hoppas allt är bra med dig/er!



Ciao!

2009-06-12 @ 06:27:05
Postat av: Karin

Hahah, vadå töntigt att räkna månaderna? Verkligen inte!

2009-06-12 @ 13:46:47
Postat av: Jesper

förresten steker jag inte, det är en buisness-resa bara!

2009-06-13 @ 13:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0