Forgetful Lucy has got a nice caboosey..

Åw, var det någon mer än jag som såg den häromdagen? Den är ju såååå sorglig och bra!
50 first dates alltså. filmen.

Igår var det skola som vanligt=knappt någon skola alls.
På bilden visar Emilia hur ledsen hon var när hon cyklade till skolan, i motvind och regn!


Emilia tänkte göra en serie, men orkade inte.


Efter skolan drog jag, mamma och syrran till stan. Gick på Ingelsta shopping aka Maxihuset.
Riktigt fräscht och nice måste jag säga! Dock blev jag lite besviken på Carlings & JC
Väst, tee, foundation och hårprodukter blev det i alla fall :)

ps. slinga eller inte slinga håret?

Kommentarer
Postat av: alis.

haha, förstod att det var från dig ;) klart jag bryr mig. jag vill verkligen ha dig med i laget. plus att jag saknar dig. överhuvudtaget lixom!

och yes. nice blire på torsdag :D vet ni vart ni ska vara innan. tänkte snacka med tjejerna i den andra ns-klassen, några som du umgås med you know. kanske kan styra nåt stort kul tillsammans? :)

2009-06-04 @ 17:12:54
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/
Postat av: sofia

slinga :D det blir nog snyggt =D

2009-06-06 @ 17:17:52
URL: http://zchnullmundsheting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0