hurtigt värre!

jovars! klockan 06.15 skjutsade daniel hem mig för att han skulle åka och jobba, men istället för att gå och lägga sig igen satte jag mig och spelade tv-spel (ratchet & clank, spelade visst från 16-22 igår.... tiden går snabbt)

vid 8 tog jag med viggo ut i skogen för en joggingtur! trots att knät värkte och den kondition som en gång fanns inte riktigt var på topp, så var det tydligt att jag var den mer alerta av mig och viggo. stackarn som hade förväntat sig en lugn promenad med gott om tid att hitta det perfekta bajsstället, hihi!

ikväll blir det eventuellt tältmys med daniel, men innan han kommer hem från jobbet ska jag ligga i solen och läsa boken som jag började på igår "Liftarens guide till galaxen" på 879 sidor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0